mandag den 30. august 2010

Lipsy kjole med bh-skåle

Rigtig fin kjole fra mærket Lipsy. Sælges pga flytning - jeg skal ha' tømt ud i skabet. Desuden får jeg den ikke brugt så ofte som jeg gerne ville. Der er bh-skåle i foran som jeg vil mene kan ha' op til en lille D-skål. Kjole lukkes i siden med en lynlås og kjolen kan også snørres ud og ind i ryggen.

Det er en str. UK 12 som ville kunne passes af en dansk str. 38 el. 40. NB! Der er løbet en tråd eller to i stoffet. Der er ingen huller - det ligner bare at der er en tråd der har "forskudt sig" farvemæssigt.

Prisidé: 130 kroner + brevporto. (Kjolen har kostet 600 kr fra ny og den er kun brugt 2-3 gange). Jeg betaler for en indleveringskvittering. Hvis i ønsker at få sendt som pakke, så sig til - mérprisen for pakkeporto er dog på egen regning.

I byder ved at lægge en kommentar med jeres bud og mailadresse på selve dette indlæg. Foretrækker bud her og ikke over mail for at bevare overskueligheden (også for andre der byder).
Spørg endelig, hvis der er noget i er i tvivl om! :)
I kan læse handelsvilkår og "det med småt" her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Spørg gerne, hvis i er i tvivl. Og husk at lægge jeres email ved bud! Mange tak :)